ÚVODNÍ STRÁNKA | E-SHOP | TECHNICKÁ PODPORA | KONTAKTUJTE NÁS | ENGLISH
Tel.: +420 377 330 025

Podpora

Technická podpora

 

Bezpečnostní řešení je kriticky důležité – jakmile nastane problém s ověřováním uživatele na zabezpečeném zařízení, znamená to, že uživatel nemůže pracovat, proto je pro úspěch bezpečnostního řešení v organizaci velmi důležitá podpora. Zabezpečení je z podstaty věci komplikací. I přes robustní a zralou povahu SecureDocu může – stejně jako s kterýmkoliv jiným software – nastat nepředvídané. Pro zajištění aktivity a ověření vašich uživatelů je zde k dispozici náš tým technické podpory. Jako zákazník máte na výběr z našich balíčků podpory a údržby na období 1, 2, nebo 3 let. Balíčky podpory WinMagic zahrnují:

  1. Telefonní, e-mailový a online přístup k technické podpoře WinMagic od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.
  2. Závazek rychlosti odezvy našich služeb v souladu s vybraným balíčkem.
  3. Vzdálenou instalaci, nastavení a podporu při odstraňování problémů.
  4. Bezplatný přístup k veškerým opravným aktualizacím vydaných v průběhu trvání balíčku.
  5. Řešení nahlášených nesouladů dle oboustranně odsouhlasené klasifikace závažnosti.
  6. Více informací najdete v ujednání o balíčcích technické podpory WinMagic.

Balíčky technické podpory WinMagic 24/7 zahrnují:

  1. Telefonní, e-mailový a online přístup k technické podpoře WinMagic od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.
  2. Telefonní, e-mailový a online přístup k technické podpoře WinMagic 24 hodin denně, 365 dní v týdnu po kritické problémy.
  3. Závazek rychlosti odezvy našich služeb v souladu s vybraným balíčkem.
  4. Vzdálenou instalaci, nastavení a podporu při odstraňování problémů.
  5. Bezplatný přístup k veškerým opravným aktualizacím vydaných v průběhu trvání balíčku.
  6. Řešení nahlášených nesouladů dle oboustranně odsouhlasené klasifikace závažnosti.