ÚVODNÍ STRÁNKA | E-SHOP | TECHNICKÁ PODPORA | KONTAKTUJTE NÁS | ENGLISH
Tel.: +420 377 330 025

Právo

Právo

 

SecureDoc pro právo

 

Právník s sebou v notebooku přenáší citlivá data mnoha svých klientů na schůzky, do soudních síní, na přednášky na místních univerzitách a samozřejmě také do domácí pracovny. A když se ztratí? Co je potom v sázce?

 

Jak může firma zaručit, že interní, dočasní nebo jiní přechodní zaměstnanci nezkopírují citlivá data z počítačů, ke kterým mají přístup?

 

Spolupracovníci a účetní mohou být krátkodobě přiřazeni k určitému případu, aby splnili termín. Jak může ale firma zajistit bezproblémovou spolupráci během předtermínového shonu a poté zamezit přístupu k citlivým datům, jakmile jsou zaměstnanci přiřazeni k jinému úkolu?

 

Právní společnosti ze své podstaty inklinují k práci s vysoce citlivými daty v mobilním prostředí, které může zahrnovat vícero kanceláří, soudních síní, míst klientů a další. Jelikož notebooky a další mobilní počítače stále pronikají do pracovních životů zaměstnanců právních firem, stává se potřeba chránit data na takových zařízeních prvořadou – ať už ve smyslu ochrany dat klientů, tak ve smyslu souladu s ustanoveními.

 

To je moment, ve kterém přichází na scénu SecureDoc.

SecureDoc umožňuje právním firmám spolehlivě a kontrolovatelně chránit osobní údaje a další citlivá data. Schopnost synchronizovat uživatele, bezpečnostní klíče, klíčové soubory a skupinové soubory s Active Directory znamená, že ověření uživatelé napříč společností mohou přistupovat k datům a také tato data sdílet (s různými úrovněmi přístupových práv) bez nutnosti zadávat hesla, přičemž citlivá data jsou stále plně chráněná. Přehledné nasazení a žádná nutnost školení uživatelů jsou vlastnosti SecureDocu, které zajišťují, že klientská data jsou zabezpečena bez negativního dopadu na produktivitu (např. zúčtovatelný čas). Pro právní firmy nestačí pouze nasadit šifrování – z pohledu souladu s právními normami a rizik/odhalení dat je nutné být schopen ověřit, že pevný disk ztraceného notebooku nebo USB flash disk je zabezpečený. Funkce kontroly a forenzní podpora znamenají, že SecureDoc dokáže pomoci ověřit, že zabezpečení bylo skutečně zavedeno.

 

Co může SecureDoc udělat pro právní firmy?

SecureDoc zajistí kompletní řešení pro ochranu dat včetně šifrování na vládní úrovni, které spolehlivě a přehledně chrání data a osobní údaje klientů napříč celou firmou. Protože uživatelé mohou po zašifrování dělat vše, co byli schopni dělat před ním, SecureDoc neovlivňuje schopnost pracovat (a napomáhá k tomu, aby firma zůstala aktivní a výdělečná).

 

Jaké problémy řeší SecureDoc právním firmám?

  • Ochranu citlivých dat a osobních údajů klientů v noteboocích, dalších počítačích a výměnných médiích včetně USB klíčenek a CD a DVD.
  • Hlubokou ochranu a rozdělení práv pro ochranu dat klientů nebo jiných citlivých informací také před vlastními zaměstnanci.
  • Neustálý přístup k důležitým počítačům a úložným zařízením i v případě zapomenutí hesla a jiných nehod.
  • Bezpečné sdílení dat s klienty, poradci a dalšími zainteresovanými osobami.
  • Prevence úniku dat na nezabezpečená výměnná média (CD, DVD, USB).

 

Které funkce SecureDocu jsou relevantní pro právní firmy?

  • Konfigurovatelný systém kontroly a hlášení.
  • Technologie „Media Viewer“ a „Self Extractor“ umožňují sdílení dat nejen s klienty skrze internet nebo e-mail díky neprůstřelnému zabezpečení.
  • Kompletní škála bezpečnostních řešení pro pevné disky a výměnná média.
  • Zabezpečení jednotlivých souborů a složek a diskových prostorů poskytuje podrobnou kontrolu nad přístupem k datům klientů i v rámci skupin uživatelů.
  • Kontrola přístupu k disku pro úplné znemožnění zápisu citlivých dat na nezabezpečené disky nebo média.
  • Centralizovaná konfigurace, administrace a kontrola.
  • Integrace s metodami ověření, které zahrnují hesla, čipové karty, USB tokeny, biometrii, bezpečnostní čipy TPM a infrastrukturu veřejných klíčů.

 

Kde se dozvím víc?